CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 6, 2011

Purse Syu n Clutch Tuan Rumah....



purse yang coklat tu member opis tempah...dah lama biasalah ambik masa nak siapkan....ini pun nak masuk kat blog pun ambik masa jugak....clutch yang warna hijau polka dot merah tu sayalah yg punye...asyik jahit org punye je......ini ada lagi 2 tempahan clutch tak tahu bila nak start nya....

2 comments:

  1. bila tak mulakan memang jadi lambat jer kan...bila dah mula kejap je siap

    ReplyDelete